اطلاعات جامع

ساخت وبلاگ

دکوراسیون اداری مدرن

اگر شما صاحب یک شرکت هستید باید به این نکته توجه داشته باشید که نحوه دکوراسیون داخلی اداری بر روی روحیه کارمندان میتواند تاثیر منفی و یا مثبت داشته باشد. در دکوراسیون داخلی اداری، رنگ ها بیشترین تاثیر را  بر روی عملکرد و رفتار کارمندان دارند. پس اگر میخواهید کارمندانتان یا کسانی که در محیط اداری شما کار می کنند، روحیه بالایی داشته باشند و با انرژی به کار خود بپردازند، حتما باید معیار هایی مانند رنگ و یا حتی چیدمان وسایل نیز توجه کنید. در ادامه مطلب میخواهیم شما را با چند نکته کلیدی برای طراحی دکوراسیون اداری آشنا کنیم. 

اطلاعات جامع...
ما را در سایت اطلاعات جامع دنبال می کنید

برچسب : مبلمان اداری, دکوراسیون داخلی,بهترین شرکت دکوراسیون داخلی, نویسنده : moltiman moltiman بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت: 17:32

افراد بسیاری بیشتر زمان خود را در محیط کار می گذرانند. پس این نکته که محیط کار باید از نظر امکانات و تجهیزات دارای شرایط عالی و ایده آل بسیار اهمیت پیدا می کند. یکی از مهم ترین وسایلی که در یک شرکت و یا محیط اداری وجود دارد، مبلمان اداری است. مبلمان اداری همیشه شامل میز، صندلی و وسایلی است که همواره در طول روز در محیط های اداری با آن سر و کار دارید. اما جالب است بدانید که مبلمان اداری را فقط در محیط کار استفاده نمی کنند بلکه در منزل نیز می تواند کاربرد داشته باشد. مثلا انواع کمد، کتابخانه، صندلی های چرخ دار، میز های کامپیوتر، میز های تحریر و غیره که اکثرا چرمی هستند.

نکته ای که باید به آن تاکید کنیم این است که بر عکس مبلمان منزل، مبلمان اداری دیر به دیر تعویض می شوند به همین دلیل باید کیفیت و دوام بالاتر و بیشتری نسبت به مبلمان منزل داشته باشند. از آنجایی که ممکن است شما بخواهید تا چند سال از ست مبلمان اداری خود استفاده کنید باید در هنگام خرید دقت کنید که حتما دارای جنس مرغوبی باشد و یا در فرایند تولید آن فاکتورها و معیار های استاندارد رعایت شده باشد.

مبلمان اداری شامل میز و صندلی و فایل های است که در بخش های مختلف یک سازمان از آنها استفاده می شود. بخش های مختلفی مانند اتاق کارمندان، سالن کنفرانس، اتاق انتظار و بسیاری بخش های دیگر. برای خرید مبلمان اداری نکاتی وجود دارد که حتما باید در نظر گرفت  تا در نهایت بتوان بهترین انتخاب را داشت. به طوری که بتوان تاثیر مثبتی را بر روی مشتری و مخاطب گذاشت.

صندلی اداری:

شما در محیط کار بیشتر ساعت ها را بر روی صندلی نشسته اید. پس مهم است که در انتخاب این المان بیشتر از بقیه دقت به خرج دهید. صندلی های اداری را باید به گونه ای انتخاب کنیم که هم ضامن سلامت جسمی باشد و هم موجب خستگی نشود. نکته اول در خرید صندلی اداری این است که قوس پشتی صندلی حتما باید به شکل صحیح باشد. نکته دوم چرخ های صندلی است. یکی از مزیت های صندلی چرخ دار این است که میتوان به راحتی حرکت کرد. نکته سوم نیز اهرم تنظیم ارتفاع صندلی می باشد. 

میز اداری:

میز اداری که میخواهید خریداری کنید باید بتواند تحمل وسایل با وزن سنگین مانند کامپیوتر را داشته باشند. حدالامکان سعی کنید میز های با کشو خریداری کنید در غیر این صورت مجبورید هزینه ای جداگانه را صرف خیرد کتابخانه نمایید. میز های اداری استاندارد دارای 120 تا 160 سانتی متر طول و 80 سانتی متر عرض هستند.

میز مدیریت:

یکی از عوامل نشان دهنده پرستیژ کاری مدیران نزد مشتریان، میز مدیریتی می باشد. پس میز مدیریتی علاوه بر داشتن کیفیت مطلوی باید ظاهر زیبایی داشته باشد. تفاوت عمده ی میز های مدیریت نسبت به میز کارمندان است که دارای کشو های متعدد با قفل است. 

فایل و کتابخانه:

فایل ها و یا کتابخانه ها یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده مبلمان اداری هستند که برای بایگانی و نگه داری کلیه اسناد و مدارک شرکت به کار می رود. اگر فضای کاری شما بزرگ است پیشنهاد می کنیم تا در هر اتاق یک کتابخانه قرار دهید تا دیگر برگه ها و مدارک در اتاق ها پراکنده نباشند.

میز کنفرانس:

میز های کنفرانس یکی دیگر از اجزای مبلمان اداری است. میز های کنفرانس دارای انواع متنوعی هستند مانند میز های پرتابل و میز های فیکس. تفاوت این دو مدل در این است که میز های پرتابل قابل جدا شدن از یکدیگر هستند و شما میتوانید به راحتی جا به جا کنید.

 

مطالب مرتبط :
بهترین شرکت دکوراسیون داخلی

مبلمان اداری

دکوراسیون داخلی

اطلاعات جامع...
ما را در سایت اطلاعات جامع دنبال می کنید

برچسب : مبلمان اداری, نویسنده : moltiman moltiman بازدید : 150 تاريخ : شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 15:46

اگر در فکر هستید تا در دکوراسیون داخلی منزل خود را تغییراتی انجام دهید، میتوانید با خرج اندکی سلیقه و صرف هزینه ای، دکوراسیون و طراحی داخلی خانه خود را تغییر دهید. اما در شرایطی مجبوریم تا دکوراسیون خانه را به طور حرفه ای تری تغییر دهیم ولی اطلاعات کافی در این زمینه نداریم. در این مقاله به شما نکاتی مهم و کلیدی در مورد طراحی داخلی را آموزش می دهیم. فقط توجه کنید که تمامی نکات باید در کنار هم و دونه به دونه انجام شوند وگرنه موجب ایجاد محیطی شلوغ با آشفتگی زیاد می شود.

1. اندازه : مقیاس منزل یکی از فاکتور های اساسی در هنگام خرید وسایل خانه است. فرض کنید برای یک خانه ای که مقیاس کوچکی دارد مبلمانی بزرگ و یا سلطنتی خریداری شود. همین اشتباه موجب می شود تا صحنه ای ناخوشایند و زننده برای بیننده تداعی شود. علاوه بر این مکان عبور و مرور نیز محدود می شود و برای رد شدن به مشکل بر خواهید خورد.

2. رنگ وسایل : رنگ وسایل خانه یکی از معیار هایی هستند که موجب زیبا نشان دادن محیط داخلی منزل می شود. در هنگام استفاده از رنگ ها باید دو نکته مهم را در نظر بگیرید: اول اینکه برای دکوراسیون منزل خود حتما از دو الی سه رنگ استفاده کنید. دوم اینکه سعی کنید از رنگ هایی با توناژ نزدیک به هم بهره ببرید.

3. بافت : بافت یا همان ماهیت و جنس وسایل خانه در دکوراسیون داخلی. مثلا اگر در خانه ای از سبک مدرن استفاده شود و بیش از حد از وسایل پلاستیکی و یا فلزی زیاد استفاده شود موجب سرد شدن حس کلی فضای داخلی می شود. بهتر است تا برای ایجاد تعادل از قالیچه و یا کوسن های رنگی استفاده کنید.

پس از اینکه سه نکته مهم و کلیدی را در طراحی بررسی کردیم نوبت به ایجاد فضایی خلوت برای آرامش ذهن می رسد. به این امر در اصطلاح سکوت بصری می گویند. در سکوت بصری باید مکان هایی خلوت را ایجاد کنیم تا بیننده حواسش به وسایل موجود در خانه جلب شود.

* نقاط کلیدی: نقاط و وسایل کلیدی و مهم داخل منزل خود را به خوبی شناسایی کنید و بر روی تمامی آنها تمرکز کنید. نقاط کلیدی هر خانه میتواند شامل تلوزیون، میز خاطره، تابلو و ... می باشد.

* راهرو ها می توانند مکانی برای استراحت ذهن افراد باشد. راهرو ها بهترین مکان برای خلق سکوت بصری هستند زیرا هنگامی که فردی از راهرویی عبور می کند می تواند به ذهن خود اجازه استراحت چند دقیقه ای را بدهد. اینگونه آماده می شود تا وارد یک فضایی جدید با یک دکوراسیون جدید شود

* اگر در اتاقتان بر روی تمامی دیوار ها تابلو های مختلف را نصب کنید مدتی بعد متوجه می شوید که چقدر ذهنتان آشفته شده. پس بهتر است تا در اتاق یکی از دیوار ها را انتخاب کنید و بر روی آن کاغذ دیواری و یا تابلو های زیبا نصب کنید.

* کنج های خلوت خانه را پر از وسایل نکنید زیرا این مورد هم باعث می شود تا ذهنتان آشفته گردد. پس بهتر است که یکی از کنج های خانه را یک وسیله خاص قرار دهید.

* استفاده از سبک مینیمال: در بین طراحان و حتی مردم سبکی وجود دارد که بسیار محبوب است. به این سبک، مینیمال می گویند. اگر میخواهید از سبک مینیمال استفاده کنید باید وسایل استفاده شده را به حداقل برسانید تا محیط شلوغ را به محیط خلوت تبدیل کنید. نکته اصلی در سبک مینیمال این است که وسایل تزیینی زیاد و شلوغ را از سر راه بردارید.

 

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی

مبلمان اداری

دکوراسیون داخلی

اطلاعات جامع...
ما را در سایت اطلاعات جامع دنبال می کنید

برچسب : اصول طراحی داخی, اصول طراحی داخلی چیست, نویسنده : moltiman moltiman بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 17:25